The Dreaming and The Moment of Truth

Assalamualaikum dan Salam Malaysian

SABTU
November 27 2010
5.00 PM

Aku tutup kedai pada masa 2...........hehehe....lepas 2 mintak gaji minggu kt boss.....so apa lg.....enjoy gi Segamat la.......aku gi segamat lepak kt CC jer.....dgt citer plak Game Call of Duty dh kuar kt sana...so cepat2 aku gi........dengan memakai tali pinggang keledar...memecut 180 km/j akhirnya sampai ke destinasi.......

Snoopy Internet and Cafe.....hehehe...tanpa segan silu aku trus masuk.......aku bukak pintu Boss Snoopy 2 nmpak aku panggil aku.......fuhhhhh......die ajak aku main kt PC paling power..then blanja aku minum Coca Cola.......perghhhhhhh cam VVIP la.......

so aku main la Game Call of Duty : Black Ops...........

game ini merupakan game aksi bergenre FPS........melatar belakang tahun 1960-an.....
menceritakan seorang ejen CIA iaitu Alex Mason yang diberi misi kepada kerajaan Amerika Syarikat untuk membunuh seorang ahli communist Cuba iaitu Fidel Castro......Selepas Mason membunuh Castro....Mason dan rakan karibnya iaitu Woods dan Bowman pergi keluar dari negara itu.....pada masa itu Mason tertangkap dalam cubaan menyelamatkan kapal terbang yang dinaiki rakannya ketikan melarikan diri......Mason sedar dan melihat Castro masih hidup dan mason hanya membunuh 'klon' sahaja.....Castro memberi Mason kepada dua orang Rusia iaitu Kervchenko dan Dragovich.......akhirnya mereka mengambil Mason dan dihantar ke Vorkuta Gulag di Rusia......apa yang terjadi kepada Alex Mason.....kalo nk tau korang main game sampai habis......

Dengan x sabar2nya aku main game sampai habis......dalam 5 jam...then aku bayar kt counter and aku blah....
aku beli burger ayam 2 bijik dan balik.....sampai kt kedai aku tido.......

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

aku tersedar......aku berada di ssebuah bandar......bandarnya berbeza dengan bandar yang berada di Malaysia.......aku melihat orang sekeliling....ader yang putih dan hitam.......aku berada dalam satu karnival or perarakan.......aku mendengar orang berkata 'Look.....It's Mr President.......'
aku melihat arah yang ditunjuk oleh orang itu.......tidak aku sangka aku melihat president John F Kennedy....baru aku sedar yang sekarang aku berada di USA.......pada masa itu beliau melambai-lambai pada rakyat2nya....aku terdengar bunyi tembakan........ramai orang tunduk dan lari bertempiaran........aku melihat JFK terjatuh dan tembakannya itu terkena pada beliau........kali kedua aku terdengar bunyi tembakan dan aku terus.......................................tersedar dari katil

Ya Allah aku bermimpi rupanya.......
pada keesokan harinya aku melayari laman web wikipedia.....aku serach perkataan JFK dan aku baca artikel beliau........beliau mati ditembak dan ditembak dua kali.......satu di belakang dan satu di kepala......
beliau mati pada pukul 1 petang 22 November 1963.......

aku bertanya kepada bapak aku.....bapak aku kata die mati kena tembak dan dikatakan pembunuhnya adalah orang dalamnya sendiri atau CIA.......pelik!!?kenapa orang dalam mahu membunuhnya.!!?
bapak aku cakap yang die nie ANTI YAHUDI......(mmg pun pasal USA orang yahudi yang control)

Afro says : nie la akibatnya main game 5 jam non stop terbawak2 dalam mimpi.................tapi bagus jugak pasal banyak ilmu yang kite dapat hanya bermain game saja....tp bukan 100% tepat dalam game.......

(John Frizgerald Kennedy)
JFK

~(The Great Reconquista)~