Interest and Hobby

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada para kaki baca blog

interest?
hobby?

Banyak orang banyak ragamnye....
tapi 2 la manusia kn.....
sini aku nk bercerita pasal minat baru aku......

Waktu dulu.....aku suke baca komik, paling jahat main game kt Cyber Cafe.....tp 2 la tiap2 hari perkara aku selalu buat...dari kecik sampai ke tua nie still lakukan bende same....
citer pasal baca komik....dulu aku mmg ader koleksi komik cam kreko, arena komik, gempak dan lain - lain, tapi aku kene ceramah ngan parents aku...yela membazir kn....tp yang peliknye die pun penah baca komik dulu......DC and Marvel gituuu.....tapi tahun 60 - 80 an la.....kadang2 aku suke dgr bapak aku citer pasal komik2 yang die penah baca.....

Then bermain game plak....nie mase kecik2 bapak aku ajar dan aku masih ingat apa first lesson tentang komputer...masa 2 aku berumur 3 tahun....die sruh aku jahanamkan komputer bapak aku....tp sekarang aku still x paham nape die sruh jahanamkan komputer aku...maybe die sruh aku belajar sendiri tentang komputer sampai sekarang aku masih pandai dalam pengkomputeran ini...GAME...aku cume main game adventure, strategy games, dan realistik.....ONLINE GAME....xder makne aku nk main......

Tapi sekarang aku dh ader minat yang baru.........BACA NOVEL...bleh aku bangga x?hahahahaha
xder la....aku rasa macam best la baca novel nie....wait2....ingat aku baca novel jiwang nie...nononononono.....aku lebih suke novel bercirikan sejarah, aksi, dan thriller.....
aku start baca novel time aku keje lagi....start tahun lepas selepas Franky(lappy aku) kene celup dek air banjir....aku mula baca buku seperti Saladin, Mehmed II, Tariq bin Ziyad dan lain - lain......dan sekarang aku mula baca novel thriller pertama aku.....bertajuk A.D.A.M karya Ramli Awang Murshid.....

Maybe aku rasa membaca ini dapat mengetahui info - info yang lebih mendalam, realiti kehidupan, dan iktibar dalam masa lampau.....harap - harap minat membaca aku tak akan pudar sehingga aku mati

(Afro Says : Aku nk cari novel - novel lain la....cam best la plak kn)