Afro and L.O.V.E

Assalamualaikum kepada semua para kaki baca blog
harap korang sume sihat sejahtera

Post hari ini agak romantik skit........Kot~~~~
hahahahahaha

kisah aku nie agak suram...kadang2 manis....kadang2 nk tergelak guling2 gak......tp nk wat camner kn.....kehidupan
kisahnya bermula pada akhir tahun lepas....biasalah hidup single menyinglekan....tiap2 hari keje aku jd tukang wat air,waiter,cashier,dan money manager....dan abis keje aku lepak kt Cyber Cafe dan kedai makan.....satu hari aku beronline dalam facebook terjumpa seorang kawan lama semasa di sekolah rendah di Perak dahulu.....berchatting dengan die sampai dapat no tepon......then pada satu hari aku lepak di kedai makan...rasa tergerak hati mahu menelefon kawanku itu....aku mula la menelefonnya dan disitu kami rapat....yela kawan dh lama x jumpe....hampir 8 tahun kitorang x jumpe.....

but one day kami asyik bertanya pasal bab2 percintaan masing2.......sampai suatu saat aku bertanya,
"Nape ko single?"
"Ntah,mungkin aku xnk couple lg dh,rase terseksa kot"
"Yeke?"
"Yela,sape la nk kt aku nie kn?"
"Kalo aku mintak ko trime x?"

Agak2nye ape kawan aku cakap yek?
Die pikir aku main2 jer.......actually mmg aku main2 sebenarnye.....
tapi terasa hati ini agak lain macam skit....

setiap kali aku SMS ngan die berkali2 aku ulang perkara yang sama sehingga aku serius.......
baru la die terima aku sebagai pasangan hidup......
Pada mulanya aku rasa janggal la skit....yela kawan tibe2 dh couple....mmg rasa janggal....SMS still "aku ko" lg........tp pada masa yang sama kite mula berkenalan dengan lebih mendalam.....sehingga "aku ko" bertukar pada "aby syg"......
hahaha.....kitorang start pada bulan 1 (tarikh sebenar aku dh lupe la) dan kitorang couple tanpa pengetahuan sesiapa walaupun kawan baik aku.....

sekarang nie aku masih lagi bersama dengan die.....
die antara cinta terakhir aku sampai bila2...hanya mati dapat memisahkan aku dan dia....
kerana dia perempuan yang aku cari selama ini....kalo aku berputus mmg gila la aku dibuatnya....
cara die bercakap...lemah lembut...manis orangnya...berbudi bahasa....cantik orangnya.....
dan Alhamdulillah aku bertemukan orang seperti die.....

TAPI kesian kt die......dapat pakwe cam aku nie haa......berlawanan.....maybe Allah sembunyikan hikmah disebalik rancanganNya.....

(Afro Says : niat aku nk kawin dua kene postpone la dulu....HAHAHAAHAHAHA)