Afro's : Sharing is Caring :)

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada para kaki blogger

dh lama aku x update blog nie  . . . bese la student busy je memanjang even awek sendiri pun ckp busy . . wah kejam tol pakwe die nie . . hari ni aku x tau nk update ape cume ada sedikit perubahan dalam blog aku nie . . . actually aku jeles ngan blog2 lain pasal diorang punye smart . . . aku punye simple jer . . . anyway nk share la kt korang pasal cerita aku sepanjang aku x mengupdate nlog nie . . .

start dari duit MARA aku . . . RM4000 aku dapat habis aku blanja sakan . . aku upgrade PC , repair motor, dan beli model gundam . . . (hahahahaha) . . upgrade PC dan model gundam nie dh lama aku mengidam sangat2 . . . sejak aku sekolah rendah lagi aku nk ngidam bende2 gini . . . sekarang dh ader duit jgn tangguh2 . . . nnti menyesal . . . dalam ngidam beli barang nie hilang plak purse aku kt kolej . . .nasib la duit tinggal rm5 jer . . . kalo ader RM4000 2 menyesal seumur hidup aku . . nk tau duit tinggal brape????RM630 . . . . cukup duit sebulan . .

sekarang nie pun macam2 masalah aku kene hadapi . . . bergaduh ngan BFF . . . Bergaduh ngan awek tp kejap jer pun . . . tapi gaduh2 pun kawan aku makin lama makin bertambah . . . hilang sorang datang 5 orang (nk ckp seribu berdo'oh plak kn) tp ni la kehidupan . . . kadang2 kawan nie bukan forever hanya Allah SWT sahaja yang kekal abadi . . .

ader lagi . . . aku dgr kuantan banjir . . . selama aku duduk kuantan dulu x penah banjir tibe2 leh banjir plak . . tp sehari jer . . . x sampai seminggu kuantan banjir lagi . . .tp bukan kt tengah2 bandar la . . ni kt kawasan perumahan . . lepas 2 dgr satu cerita yang menyedihkan . . . seorang budak kampung aku meninggal dunia . . kalo ikutkan aku pun x tau tp seorang kawan baik aku tepon aku kul 3 pagi . . . mule2 aku terkejut then aku cari la cerita detail kt membe sorang lagi nie . . . membe nie satu sekolah dan sekarang satu kolej . . aku dgr n bla bla bla baru la aku tau citer sebenar . . Al-Fatihah kepada hamba Allah ini

sekarang nie aku busy ngan assignment . . . . dok umah x kuar2 . . . kalo camni tiap2 hari mmg pecah pale otak aku . . .adoiii . .

(Afro's Says : x tau nk taip ape lg . . . ni la akibatnya aku dok berkurung dalam rumah)