Afro's money money money

Assalamualaikum dan salam sejahtera . . . .
This is Mohamad Ridzuan Channel . . . thanks for watching

hari nie aku nk jadi DJ bloggers . . . hahahaha
hari nie aku happy gilak kot . . . .
nk tau nape aku happy sangat?????

bermula di suatu ketika . . .dalam perjalanan ke kolej
aku menaiki LRT Cheras menghala ke Sultan Ismail . . . tapi sebelum 2 ada la sorang sepasang kekasih kot . . Aku realized that this couple are husband and wife tp bukan . . . . mana xnye . . aku rasa cam kenal jer minah 2 . . kenal sangat2 . . aku kenal dia masa aku form 4 time kursus pengawas di kolej RISDA peringkat negeri Pahang . . . so aku rasa cam pelik jer tgk minah nie . . . even dia lalu kt aku tapi dia x perasan sampai la naik LRT . . .then hampir sampai ke destinasi aku baru la dia rasa cam jer ngan aku . . . (maybe aku perasan kot)

Tapi aku xnk cerita la pasal dia . . . . ni aku nk share kt korang something . . masa aku on the way gi kelas aku terjumpa la sorang minah nie . . aku rasa sejuk jer tgk muka die . . .iras2 awek aku . . . actually kitorang satu kelas Introduction of Hospitality and Tourism Industry . . . so aku knal la ngan dia nie . . . dia lambai2 aku then berbual la kitorang sebelum masuk kelas . . . aku ty la asal mane . . single ke couple(hehehe . . niat jahat) . . . mcm2 la . . . then aku mintak la no tepon dia tapi die sruh miscall aku  . . . . sorry la syg aku xder cdt nk miscall . . topup sebulan sekali . . .

Apehal ngan aku nie . . . . aku xnk citer pasal dia plak . . actually aku nk citer la skit . . . aku masuk kelas then jumpe kawan2 kt dalam kelas . . . then kitorang bersembang la sementara menunggu lecturer sampai . . . .lepas 2 lecturer call aku dan ckp kelas dibatalkan pasal MC kot . . .

ARRRGGGGGHHHHH!!!!!!What the Hell man!!! serius la aku xnk citer pasal bende nie . . . ok2 kali ni aku nk share btol2 . . . aku bermula dari Administration College . . . cam bese rutin harian seorang pelajar kolej yang bertauliah (~~Dunia Dalam Genggamanku~~~~) Hell sial . . . .aku cek ada la memo pasal loan MARA nie . . . aku cek2 la nama2 yg ada kot ada nama aku kn . . . . then x jumpe . . .ARRGGGHHHH!!!!!

apsal x jumpe plak nama aku nie????/aku dh cuak giler nie . . . kalo x dpt cek nie mampos aku nk setel hutang2 yang ada . . . so aku sruh la ty membe2 aku then diorang follow aku gi admin semula . . .then nama dia ada dan aku double check balik . . . . hehehehehe wat suspen jer . . .nama aku tersenarai dalam list MARA . . . .Alhamdulillah

aku dpt MARA then aku check in la kt bank . . . .pihak bank kata aku dpt loan 2 dalam masa sehari setengah . . . .lagi aku lega . . .

dengan duit yang aku dpt aku nk setel :-

Baiki Bebieca (Nouvo S) dan setel duit rumah sewa
setel hutang membe dan awek aku yg kedua2nya perempuan (x tau malu punye lelaki)
then aku nk simpan rm400
aku nk upgrade PC aku dlm rm1000
then aku confused skit . . . nk beli lappy ke tab????
then aku nk blanja awek aku date
beli perkakas bilik aku . .


agak2 cukup kot loan yg aku dpt 2 . . . .
tapi kadang2 terpikir pasal bulan depan dapat lg x elaun bulanan 2?
nk tau hari aku dpt tunggakan kerana agreement date start aku masuk kolej lg . . .
bayangkan la 630 darab 5 brape kn??
lepas 2 tunggu bulan 12 plak dapat lg x elaun sara diri 2 . . .

harap2 dapat la . . . . .

Afro Says : balik rumah sambil menyanyi lagu Price Tag . . . lalalala~~