Afro's can't sleep . . . . thinking of her

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada para kaki bloggers . .

Agak bosan pada hari nie . . .still the same 20.11.2011
nothing interesting for today so I need to share some feeling with y'all

Hari nie mmg paling boring  . . . . ntah ler maybe housemate2 dh balik kg masing then aku tercangak kt umah sorang2 . . . lepas 2 buat rutin harian yang membosankan . . . bangun tido, makan, online, games, dan hari nie gak aku nk prepare barang utk wat assignment tapi mmg xder mood nk start pada ari nie . .

so aku wat la rutin harian seperti bese . . online3 . . . xder keje lain . . hari nie jugak membe aku dh jd bini orang . . . semoga happily ever after . . .

tapi hari ini aku rase loving sangat2 . . . . dia dh balik dari Sarawak, baru habis praktikal nursing kt sana . . tapi sayangnya aku x tau bile leh jumpe si dia nie . . mane x happy kn kalo orang yg kita sayang balik dari pulau seberang . . aku mmg tunggu pada saat ni tapi still aku x tau bile leh berdating lg . . yela dengan keadaan aku sekarang dengan xder duit . . . ckup2 makan jer . . die plak kene struggle utk exam lembaga kejururawatan . . . aku xnk la bg die susah kn . . .so kene sabar jela . .

aku tiap2 hari SMS ngan dia . . . . tiap2 hari kata rindu dan sayang . . hari ni plak dia kata rindu sgt2 kt aku sampai dia nk date nk cubit2 aku . . . yela cam x kenal aku yg terkenal dengan gila2 dan kenakalan nie . . tapi aku masih rindu kt dia . . . everyday everytime . . .

bile la dapat jumpe lg kn??? Sampai aku xleh tido memikirkan dia . . .

Dan hari nie aku bukan nk share feeling jer tp aku nk memberi sedikit nasihat la kepada para kaki bloggers pasal cinta2 nie . . . actually aku bkn expert sgt tp aku nk share la berdasarkan pengalaman . . mencari pasangan yang kita nk bkn senang sebenarnye . . . kadang2 perkara2 yg kita x suke pasal perempuan nie biasanya menjadi pasangan kita. . . . 2 la adventure . . . kita kene handle pasangan kita nie . . . bukan senang nk jaga hati dan perasaan seseorang nie . . . but at least kita understand each other, hubungan kita akan berkekalan sampai bila2 Insya Allah . . .

Aku dh brape kali bercouple . . . . sepanjang hidup aku boleh couple dua orang setahun(bukan dua orang sekaligus). . . tapi kebiasaannya kita berputus kerana kesalahan kita sendiri . . . jangan blame kesalahan pasangan kita sahaja tapi kita sendiri ada kesalahan (sometimes ada gak aku blame ex2 aku ni) . . so kene jaga la perlakuan dan sabar dalam hubungan  . . . .

kalo dari jenis perangai aku la kn . . . kalo bercouple nie mmg aku setia . . . . pasal aku hargai seorang wanita . . . walaupun leh kawin 4 tapi nk kawin lagi kene mintak izin kn . . then apabila break . . . aku nk tau n aku akan terima accept kalo orang 2 mempermainkan aku . . .2 perkara paling aku benci sekali dalam hidup aku . . kalo mintak putus kerana ada orang lain aku leh terima lagi tapi bile dia suke orang lain then dia senyap2 je couple kn a.k.a curang la ceritanya kn mmg aku MAKI kaw2 la . . . mmg aku marah sgt sampai aku xkn . . no I mean NEVER berkawan ngan dia . . .even ramai kawan2 aku nasihat kt aku . . . yela perkara yang lepas 2 lepas jela . . . 2 perangai aku . . thanks la nasihat kt aku tp ko kene rase kn camner dilayan seperti PUPPET . . fuh!!!

That's my point of view . . . korang kene berhati - hati la bile bercouple ok?
That's for today . . . Have a nice dream . .

Afro Says : actually aku xleh tido pasal aku dh tido petang td . . hehehe . . sori syg n I Love You