That G**L sucks

Assalamualaikum dan salam malaysian kepada semua para blogger

Hari ini aku nk posting something . .
aku nak korang semua describe sendiri perempuan jenis apa
kepada perempuan kalo terasa please komen . . .

Start dari minggu lepas , aku tengok seorang perempuan ini dalam kelas , mukanya manis , body macam model but bagi aku dan lelaki2 yang nampak memang cantik . aku tak nak panjang cerita so aku start dari sini

Afro : hai . . . 
Girl : hai
Afro : ekau nama sapo ??
Girl : *****
Afro : Asal mano???
Girl : Pahang
Afro : Pahang kat mano?? pasal den dulu dok pahang gok
Girl : pahang kt mane??
Afro : Kuantan
Girl : Kuantan kt mane??
Afro : Sungai Lembing . ekau x abis bgtau den lg . pahang kt mano??
Girl : teka la . .
Afro : Pahang tu bukan kecik cik akak oiii
Girl : teka la
Afro : JGN RISAU LA YEK . DEN XKN DTG UMAH NK MINANG EKAU . . XKN
Girl : teka la
Afro : Temerloh???
Girl : yup
Afro : owh . koi orang Temerloh la ney??

Dalam minggu ini pulak , lepas habis kelas sambil menunggu turn untuk ambil attendance . . .

Afro : ekau balik mane??
Girl : balik hostel . . 
Afro : hostel mane ??
Girl : teka la . . 
Afro : kt KLMU ni ada 13 hostel yg ada (ntah btol ke tidak 13 hostel)
Girl : ada la dalam 13 2 . . 
Afro : . . . . . . . . ok

So bagi korang semua sebagai seorang manusia tak kira la lelaki ke perempuan ke , korang describe perempuan jenis apa begini . . 

Bagi pandangan aku la kan , perempuan ini fikir aku ni KASANOVA , perempuan tu jugak fikir yang aku ni tergila - gilakan dia . 

Ini jawapan aku , first aku admit dia memang cantik dan muka dia aku teringatkan someone yang rapat dengan aku dulu . second aku ini bukan jenis KASANOVA , aku bukan la jenis yang tergila - gilakan perempuan untuk mengisi masa lapang aku . dan third niat aku berkenalan dengan dia pasal aku nk tambah kawan . aku tanya asal dan tempat tinggal bukan apa takut orang itu saudara jauh yang kita tidak sedar . niat aku just nk berkawan pasal nak bercouple ni sorry aku setia even aku sendiri fikir nak kahwin dua . . hehe

Oleh itu  korang semua fikir la sendiri dan nilai la hati budi seseorang . . 
Maaf kalau tersalah bahasa .
sekian wassalam

Afro's Says : aku nk sepak2 je minah nie . . .