Long Gone Friendship

Assalamualaikum dan Hello to para bloggers

Sudah berkurun abadnya aku tak post kt dalam blog ni. Busy sangat sampai nk blogging pun xda masa. Where Should I start? 

Aku rasa dh berkurun aku bercakap pasal friendship ni. Aku rindu ngan friendship aku time aku semester 3 dahulu. seriously aku memang rindu waktu itu. waktu itu bila berada di penghujung semester 2, aku berkawan dengan Anis, Nabila, Fendy, Abe dan so on la. time 2 jugak la aku kenal ngan Zhariff yg dia anggap aku sbg abang, yela aku yg paling tua. then time 2 la kitorang start amik kelas sama2. Pada semester 3 kitorang lepak sama2 kt kedai mamak. before that aku x lupe kt membe sorang yg bulat2 kecik 2 si Shafiqah. Dia penah ajak aku gi Sunway Pyramid ngan kawan2 dia, mula2 aku xnk pegi pasal agak malu la ngan kawan2 dia. tp ni Afro mmg muka x malu so aku pegi la jugak dan time 2 aku berkenalan ngan Kecik, Amar dan Jazz. then pada semester 3 si piqa ni nk sama kelas ngan aku and mereka2 juga pun sama kelas ngan aku. sejak 2 la bertambah kawan nk lepak. X lupa jugak ngan Mira. time 2 plak dia xde membe yg kenal so kebetulan ad subjek yg sama ngan kitorang so die join skali. x lupa jugak ngan si Aliaa ni. time 2 aku sruh la dia amik sama kelas ngan aku. tp time kitorang masuk kelas kebetulan plak dia ad konflik ngan sorang membe aku ni (aku xnk mention) so ad sedikit salah faham gitu la so aku settlekan. then sejak 2 masuk la dua kawan baik si Aliaa ni join kitorang, Haa dan Yin. dan pakwe Yin ni plak kawan Kecik, yela everyday ad kt kolej batang hidung pakwe dia ni tp nice. 

Sejak itu makin lama makin bertambah kawan aku, aku teringat dulu kalo lepak kt mamak mmg lama. kalo penuh meja kitorang tarik meja lagi. ad la sampai masa kitorang lepak dari tgh hari sampai malam. xtau la apa kitorang citer but aku x penah rasa suasana camni. Time kitorang lepak dulu, ko nk bukak isu ape semua leh masuk, gosip, agama, seks, apa lg mmg semua ad topik2 sendiri la. Even kitorang bad mood tp kt table sume happy. 

Tp sekarang masing2 ikut haluan sendiri. even aku rasa suda xde cam dulu lg, sejak 2 la diorang ad konflik masing2, tp faktor utamanya kelas berbeza. Sejak 2 la aku rasa x seronok . . ..  sunyi . . . kadang2 bila terkenang balik rasa nk mengalir je air mata. tp nk wat camner bende dh lepas xelok dikenang semula.

aku x tau nk ckp ape tp all I want to say is aku tetap ingat korang sebagai kawan aku sampai bila - bila
Thank You