Afro's Says : Advise and Wisdom

Assalamualaikum dan selamat\sejahtera kepada para kaki bloggers . . . . 

hari aku x tau ape nk jadikan cerita tapi la kn aku nk share korang something especially kepada kaum HAWA nie . . . .

cerita la skit pasal kaum hawa nie . . . sekarang nie macam2 bende terjadi kt dalam dunia nie . . .culik la , kerat 12 la , rogol la , khalwat la , macam2 . . . .  agaknya nape yek diorang wat bende2 gitu . . . 

aku dengar citer plak ade dua dak kolej aku kene hilang . . . OMG!!!!
aduh . . . . ape nk jadi la pada dunia nie . . . . 
tp kn ape punca2 terjadi perkara2 camnie?

kalo Penculikan : off course duit , kalo orang 2 bkn dari orang yang berduit die kerat2 then jual kt Thailand or negara2 yang sewaktu dengannye . .

kalo rogol : ade banyak . . . salah satu pompuan 2 seksi sgt . . . even diorang pakai tudung berbalut2 pun still lelaki kegersangan . . . (nk salah lelaki???tengok pada yang perempuan dulu)
satunye lagi mesti kes x puas hati . . . . kalo pompuan 2 wat jahat . . . diorang bergangbang beramai2 ngan pompuan 2 . . .

khalwat : yang nie dua same jer x kire lelaki or perempuan . . lelaki kalo dapat pompuan hok seksi seksa nie mmg tanduk 14 keluar kt kepala haa . . . kalah bapak iblis 2 . . . kalo pompuan plak confirm kegersangan . . .

So nk salahkan sape?LELAKI or PEREMPUAN????

kita tau kebanyakannya lelaki wat keje2 camtu . . . . kalo pompuan wat gitu maknenye lelaki 2 jd setengah la . . .(half lelaki half perempuan) . . . kalo nk kata lelaki jahat la kn . . . memang pun lelaki jahat tapi punca die mesti  perempuan . . . aku sebagai lelaki bukan nk mengata or mengumpat tetapi nie adalah satu pusingan . . . 

tapi pusingan ape . . . aku katakan pusingan hidup . . .yela dh hakikatnya mmg begitu . . . kalo aku nk cerita baik buruk seorang pompuan nnti plak orang perempuan panggil aku lain kn . . tapi kalo dh depan mata xkn xnk mengaku jgak kn???

sekarang nie perempuan dh terbalik . . . yang seksi 2 baik . . . yang tudung 2 jahat . . . korang nk kata aku apa sekarang kalo bende sudah berlaku dalam dunia sekarang nie . . . nape aku ckp gitu?kalo perempuan seksi nie walaupun dressup seksi tapi diorang jaga maruah . . . cam orang ckp la "aku seksi2 pun xder la nk jual maruah kn??" . . . 2 aku terima la jgak kn tapi kene la tegur . . . tapi yg aku paling menyampah sekali hok pakai tudung . . . . aku x marah diorang pakai tudung pasal 2 mmg dituntut dalam agama Islam tapi kn jgn la sampai nk jatuhkan maruah kn . . . ada la satu story nie pasal sorang pompuan nie . . .pakai tudung molek jer . . . baju pun lengan panjang . . . kalo tshirt pendek pakai sarung tangan . . . tp tiap2 tgh mlm kuar ngan laki tp ape yg aku dgr citer dari housemate die . . . die bawak laki masuk dlm bilik . . . WTF!!!!!!

aku x kisah pasal tudung2 nie cume aku kisah la pasal tudung nie kerana fesyen . . . macam2 style fesyen tudung sekarang . . . dan sekarang pula kalo ader prom night tema arabian night . . . korang tau x fesyen arabian night camner????kalo lelaki pakai jubah serta serban . . . . kalo orang perempuan plak pakai jubah serta bertudung labuh . . .tapi ape yg korang wat tema arabian night ????? aku ckp kt korang la . . . ape yg korang dressup sekarang 2 macam pelacur arab zaman2 jahilliah dulu . . . 2 fakta 

then ada jugak seorang kawan ty nie nape aku suke post2 bende yang berkaitan ngan pompuan????nape x post berkaitan ngan lelaki jer???bkn aku xnk post tp aku nk post ape?pasal pemakaian??pasal subang telinga dan rantai kt leher 2?or nk citer lelaki ni nafsu kuat???mcam mane aku nk citer bende yg berkaitan ngan lelaki kalo bende nie sebenarnye punca dari pompuan jugak(sesetengah jer)nk post pasal pakai subang n rantai kt leher???2 pasal diorang nk jd pondan la 2 . . . pasal lelaki bernafsu kuat 2??pasal diorang x tahan tgk pompuan pakai seksi2 nie . . . hahahahaha lawak2

so camnie la pengajaranye . . . . selalu nasihat menasihati kepada orang kerana amalan kita tetap akan melibatkan orang lain pada akhirat nnti

Afro Says : harap korang paham yek . . . . . :-)