Afro's Nostalgia

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada para blogger

hooooooooooo hari nie aku xtau nk share ape kt korang pada mlm ni
just aku confius about something

first of all aku nk mintak maaf pada para blogger pasal post aku nie . . bercampur baur
merosakkan bahasa tol . . .

Nostalgia
means the memory of the past . .

Actually aku xnk citer bende2 dh lepas ni . . tapi 2 la kn aku terpaksa luahkan
bukan ape kadang2 manusia ni xkn terlepas dari masa lalu . .
nape nk aku citer bende2 dh lepas . . ????

Pasal malam td member lame tepon aku . . so mintak maaf la kawan pasal kalo aku tepon mmg kuat suara aku . . kawan aku baru invite aku ke majlis perkahwinan dia kt Sg Lembing . . so aku x sure la nk gi ke x

tapi actually mmg aku busy sebenarnye . . dengan assignment yg melambak, drama yang ntah ape2, dan macam2 lagi la . . dan bukan takat 2 jer reason aku xnk balik tp ada la sebab dlm hati ini yg mengatakan tidak kembali ke sana . .

first aku xnk balik pasal aku malas nk lyn mamat sorang ni . aku xnk citer la dan xnk bukak aib orang
second plak aku xnk jumpe minah tu . . . aku pun xnk la citer detail dan xnk bukak aib orang
third aku xder duit sebenarnye nk balik . . .

Nostalgia ker kalo camtu???
actually banyak kenangan ketika aku berada di sana . .
cume aku xnk imbau balik kenangan 2 sekarang . . . .
blom ada masa lg . . .

so setakat ni jela perkara yang aku leh share pada korang . . . .
so arrivedeci n bueno fortuna . .

Afro's Says : xyah la balik sana, layan game lg best . . .